Molimo Vas da pozorno pročitate uvjete korištenja prije korištenja www.dtgrupa.hr internet stranice na bilo koji način. Ovdje navedeni opći uvjeti korištenja se odnose na korištenje www.dtgrupa.hr internet stranice, kao i na cjelokupno poslovanje s DT Grupa j.d.o.o. trgovinom odnosno s tvrtkom DT Grupa j.d.o.o. Varaždin

Usluge internetske trgovine www.dtgrupa.hr vrijede za kupce sa prebivalištem na području Republike Hrvatske. Proces kupnje potrebno je završiti do kraja. Kupac možete postati ukoliko ste punoljetna osoba, starija od 18 godina, i ukoliko prihvaćate naše ovdje navedene opće uvjete poslovanja i uvjete kupnje koji su dostupni neposredno prije završetka kupnje.
Cijene prikazane u Internet trgovini su maloprodajne cijene i izražene su u Hrvatskoj valuti, u kunama.
Narudžbom proizvoda putem Internet stranice
www.dtgrupa.hr prihvaćate uvjete kupnje koji su navedeni na istoj.
Kupac je svaka pravna ili fizička osoba koja naruči proizvod/e prihvaćanjem ponude koja mu se izdaje u elektroničkom ili pisanom obliku, te izvrši plaćanje u punom iznosu koji se od njega traži u ponudi. Kupac nije osoba koja samo zatraži informativnu ponudu putem
www.dtgrupa.hr internet stranice. Kupoprodajni ugovor između korisnika i DT Grupa j.d.o.o. Varaždin postaje pravovaljan nakon primitka naručene pošiljke i vrijedi isključivo za područje RH. Tvrtka DT Grupa j.d.o.o. Varaždin obvezuje se poslovati u skladu sa legitimnim zakonima Republike Hrvatske.

DT Grupa j.d.o.o. zadržava pravo ne izvršiti naplatu i dostavu proizvoda kupcu:

  • ako nije moguće kontaktirati kupca.
  • ako je adresa ne postojeća ili se iz danih podataka ne može dostaviti proizvod na tu adresu.
  • ako postoji sumnja u prijevaru ako pri tome elektroničkom poštom ili telefonskim pozivom obavijesti kupca.

DT Grupa j.d.o.o. ne odgovara za eventualnu štetu prouzročenu ne realiziranjem narudžbe. Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda od strane DT Grupa j.d.o.o. zbog toga što proizvod trenutno nemamo na zalihi ili ga više ne možemo naručiti od dobavljača, dužni smo kupca obavijestiti pismenim putem, te kupac tada može odlučiti:

  • želi li otkazati narudžbu i u tom slučaju naplata niti dostava neće biti realizirana;
  • prihvatiti novi rok isporuke, ukoliko proizvod možemo naručiti od dobavljača i tada moramo kupca obavijestiti o očekivanom roku isporuke;
  • ukoliko ne možemo identičan proizvod naručiti od dobavljača po identičnim uvjetima, tada možemo kupcu ponuditi zamjenski proizvod sličnih karakteristika, po tada važećoj cijeni za taj proizvod.

Jezik

Jezik komunikacije na internet stranici www.dtgrupa.hr je hrvatski književni jezik.

Cijene

Cijene su izražene u kunama (HRK), sadrže PDV, vrijede za sve načine plaćanja u trenutku obavljanja kupnje. Cijena robe utvrđena je za svaki proizvod pojedinačno.

Akcijska prodaja

Tvrtka DT Grupa j.d.o.o. može periodično, po svojoj odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju.
Ti proizvodi će biti dostupni pod istim uvjetima svim kupcima ili će biti dostupni kupcima određene, točno specificirane skupine. Uvjeti akcijske prodaje bit će detaljno opisani, posebice trajanje akcijske prodaje, ograničenje količina robe, visina popusta i sl.

Nakon proteka roka akcijske prodaje, tvrtka DT Grupa j.d.o.o. neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.

Narudžba

Proces naručivanja na Internet trgovini je opisan ovdje:

korak – www.dtgrupa.hr
korak- registrirati se (pomoću svoje e-mail adrese i lozinke)
korak- pronađete proizvod koji želite kupiti, te kliknete na dodaj u košaricu
korak- klik na 'izvrši kupnju'
korak- popunite svoje podatke u obrascu za adresu dostave te klik na 'nastavi'
korak- popunite svoje podatke u obrascu za vrstu dostave te klik na 'nastavi'
korak- popunite svoje podatke u obrascu za adresu dostave te klik na 'nastavi'
korak- odaberite način plaćanja
korak- kupnja uspješno obavljena
korak- na upisanu mail adresu primit ćete ponudu / račun sa svim potrebnim informacijama vezano na plaćanje i dostavu

Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju trgovini može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem na skladištu. Takva situacija je izvanredna i ne traje dugo. Tvrtka će poduzeti sve potrebne mjere i angažirati sve moguće resurse kako bi ispunila u primjerenom roku isporuku naručenog proizvoda. Tvrtka otklanja odgovornost za posljedice opisane izvanredne situacije. Vaša narudžba se smatra potvrđenom i valjanom tek kada je kreirana ponuda ili račun.

Raskid Ugovora

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15, 14/19) ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor (na primjer, ugovor o kupnji pojedinog proizvoda) ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno zadnjeg proizvoda iz narudžbe.

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na dnu ovog teksta pod rednim brojem 7. Obavijest o jednostranom raskidu ugovora.

Ugovor možete raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.

U slučaju raskida ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

Posebno napominjemo da ste odgovorni za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Prihvaćanjem ovih općih uvjeta, prihvatili ste i odredbe spomenutog Zakona.
Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva.
Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći u Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15, 14/19).

Reklamacije

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni proizvodom, isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 14 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je uređaj ili proizvod koji ste dobili neispravan, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku izvršili zamjenu za ispravan.
Reklamacije kupci mogu javljati putem telefona +385 97 6988485 ili putem e-maila dtgrupa.hr@dtgrupa.hr. Kupac bi prilikom javljanja trebao znati broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime kako bismo mogli ući u trag narudžbi.

Načini plaćanja

DT Grupa j.d.o.o. vam omogućuje kupnju odabranih proizvoda plaćanjem izravno u trgovini načinima:
•    Bankovnim debitnim karticama  – Maestro (sve banke), Visa Electron
•    Kreditnim karticama: Visa, MasterCard
Ili putem Internet narudžbe na način:
•    Općom uplatnicom ili internet bankarstvom
•    Plaćanje pouzećem – po primitku pošiljke
 
1. Plaćanje gotovinom po primitku pošiljke:
Opcija plaćanja pouzećem vam omogućuje da iznos narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu, tek kada robu vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem nije moguće kod osobnog preuzimanja na našem skladištu. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.
2. Internet bankarstvo
Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – putem banke, pošte, Fine ili sl.
Po zaprimljenoj uplati, poslat ćemo vam naručene proizvode.
NAPOMENA: za virmanske uplate, roba se isporučuje tek nakon što uplatu proknjižimo (prema izvodima iz banke – u pravilu, sljedeći radni dan), pa vas, isto tako molimo, da prethodno provjerite stanje pošiljke na broju telefona +385 97 6988485.

Dostava

DT Grupa j.d.o.o. Isporuku robe kupcima vrši po cijeloj Hrvatskoj, bez obzira na lokaciju a dostava uključuje i Hrvatske otoke.
 Za Varaždinsku, Međimursku i Zagrebačku županiju dostavu vršimo vlastitom dostavnom službom.  Za ostale županije, dostavu vrši dostavna služba Overseas express u roku od 24h za pakete te 48h za paletne pošiljke.
U trenutku kad je kupac finalizirao narudžbu u trgovini ispostavlja mu se račun. Ukoliko finalizira narudžbu na www.dtgrupa.hr stranici prima obavijest i račun putem e-maila.
Proizvodi moraju biti adekvatno pakirani za prijevoz robe.
Pod adekvatnim pakiranjem pošiljke podrazumijeva se stavljanje sadržaja pošiljke u odgovarajuću ambalažu (omot, kutiju, kovčeg i sl.) zbog sprječavanja oštećenja ili umanjenja njenog sadržaja ili sadržaja drugih pošiljaka za vrijeme prijevoza.
Pakiranje mora odgovarati sadržaju i obliku pošiljke, veličini, masi i vrijednosti pošiljke te uvjetima i duljini relacije na koju se prenosi.

Garancija i servis

Jamstvo, tehničke upute, upute za sklapanje te upute za uporabu nalaze se priložene uz proizvod, te se u smislu čl. 42 st. 6 Zakona o zaštiti potrošača kupac smatra na jasan i razumljiv način unaprijed obaviješten o tim podacima vezanim uz proizvod kao i postojanju usluga koje se nude nakon prodaje.
Ukoliko uređaj trebate servisirati, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj, obratite pozornost na naljepnicu koja se nalazi na uređaju s podacima o servisiranju ili nam se obratite putem emaila: dtgrupa.hr@dtgrupa.hr ili na telefon +385 97 6988485
Ukoliko se radi o kvarovima unutar jamstvenih rokova, što ne podrazumijeva kvarove nastale unutar 14 dana od preuzimanja pošiljke ili neispravnosti koje su utvrđene nakon samog preuzimanja pošiljke, kupac treba izravno kontaktirati DT Grupa j.d.o.o. i to telefonski na +385 97 6988485.

Ukoliko je naručeni proizvod neispravan, ne odgovara opisu na stranici ili jednostavno ne ispunjava očekivanja kupca moguće je, u roku 14 dana od primitka narudžbe, napraviti zamjenu ili povrat proizvoda. Nakon isteka roka od 14 dana kupca usmjeravamo na naš odjel reklamacija.
Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili vam treba bilo kakvo pojašnjenje molimo da nas kontaktirate na telefon +385 97 6988485 ili putem e-maila: dtgrupa.hr@dtgrupa.hr
U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni proizvodom, isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 14 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je uređaj koji ste dobili neispravan, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku izvršili zamjenu za ispravan uređaj.
Reklamacije kupci mogu javljati putem telefona +385 97 6988485 ili putem maila dtgrupa.hr@dtgrupa.hr Kupac bi prilikom javljanja treba znati broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime kako bismo mogli ući u trag narudžbi.